Συντήρηση & καθαρισµός µηχανισµού – καλαµιού
Σελίδα 1 από 1
Συντήρηση & καθαρισµός µηχανισµού – καλαµιού
Κάθε φορά που γυρίζουµε από µία εξόρµηση, τα πολύτιµα εργαλεία µας χρειάζονται έναν καλό καθαρισµό, αφού υπολείµµατα δολωµάτων, µαλάγρα, σκόνες και άµµος έχουν καθίσει πάνω τους και µε τον καιρό τα φθείρουν.
Όµως δεν φτάνει µόνο ένα καλό καθάρισµα, για να είναι πάντα ετοιµοπόλεµα και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Θα πρέπει ανά διαστήµατα να τους κάνουµε και µία τακτική συντήρηση, όσο βέβαια περνάει από το χέρι µας. Κατά κύριο λόγω η συντήρηση έχει να κάνει περισσότερο µε τους µηχανισµούς µας και λιγότερο µε τα καλάµια.
Το σωστό είναι, έπειτα από ένα εύλογο χρονικό διάστηµα να δώσουµε τους µηχανισµούς µας σε κάποιον εξειδικευµένο τεχνικό, ο οποίος θα τους ανοίξει εντελώς και θα τους κάνει τη σωστή συντήρηση. Όµως µε την τακτική περιοδική συντήρηση που µπορούµε να κάνουµε από µόνοι µας, µειώνουµε το χρόνο αυτό, άρα εξοικονοµούµε χρήµατα και διατηρούµε συνεχώς τα εργαλεία µας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Για να γίνει αυτό βέβαια, θα πρέπει να έχουµε και τα σωστά υλικά.
Μία τέτοια ολοκληρωµένη σειρά συντήρησης των εργαλείων µας, θα σας παρουσιάσουµε στη συνέχεια.
∆είτε λοιπόν στις φωτογραφίες που ακολουθούν, πως µπορούµε να συντηρήσουµε σωστά τα εργαλεία µας µε τη χρήση των κατάλληλων υλικών.
1-4. Μετά από κάθε ψάρεµα, ψεκάζουµε µε το καθαριστικό σπρέι το καλάµι σε όλο του το µήκος, τη βάση στήριξης του µηχανισµού, τους οδηγούς και την τάπα. Με ένα στεγνό πανάκι απλώνουµε το σπρέι για να φύγουν τυχόν βρωµιές και υπολείµµατα δολωµάτων. Αυτό θα το προστατεύσει και θα του χαρίσει γυαλάδα σαν να ήταν καινούριο.
5. Η µποµπίνα του µηχανισµού βγαίνει και στη συνέχεια αφαιρούµε τους δίσκους των φρένων, γιατί όταν βρέχεται σκουριάζουν οι ροδέλες
6. Ψεκάζουµε µε το ειδικό λιπαντικό πετονιάς-νήµατος,
7. Με τη βοήθεια ενός πινέλου βγάζουµε άµµο και σκόνη από επάνω του και καθαρίζουµε τα αλάτια µε ένα βρεγµένο πανί,
8. Λύνουµε το βιδάκι του pick-up και εφαρµόζουµε µια ποσότητα γράσου
9-11. Ρίχνουµε λάδι στον κεντρικό άξονα, λαδώνουµε, και αν υπάρχουν ειδικές οπές λαδώνουµε το µηχανισµό στη βάση του άξονα και στα µπράτσα του pick-up.
12. Λιπαίνουµε το ρουλεµάν που υποστηρίζει τη χειρολαβή του µηχανισµού µας,
13. Λαδώνουµε το µοχλό αντεπιστροφής,
16. Όπως είναι ανοικτός ο µηχανισµός, τον ψεκάζουµε µε το ειδικό καθαριστικό,
17. Τέλος, δένουµε το µηχανισµό µας και πριν του περάσουµε τη µποµπίνα, τον ψεκάζουµε µε το ειδικό σπρέι που δηµιουργεί ένα προστατευτικό στρώµα στην επιφάνειά του, εµποδίζοντας το αλάτι να αλλοιώσει τη βαφή και το χρώµα του, ή να διαβρώσει το µέταλλό του.
*Ευχαριστούµε την εταιρία ΣΙΜ Α.Ε. για τις πληροφορίες που µας παρείχε. Τηλ. Επικοινωνίας: 210 4903 566
και το περιοδικό Boat&Fishing για το πολύτιμο άρθρο του.
Όµως δεν φτάνει µόνο ένα καλό καθάρισµα, για να είναι πάντα ετοιµοπόλεµα και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Θα πρέπει ανά διαστήµατα να τους κάνουµε και µία τακτική συντήρηση, όσο βέβαια περνάει από το χέρι µας. Κατά κύριο λόγω η συντήρηση έχει να κάνει περισσότερο µε τους µηχανισµούς µας και λιγότερο µε τα καλάµια.
Το σωστό είναι, έπειτα από ένα εύλογο χρονικό διάστηµα να δώσουµε τους µηχανισµούς µας σε κάποιον εξειδικευµένο τεχνικό, ο οποίος θα τους ανοίξει εντελώς και θα τους κάνει τη σωστή συντήρηση. Όµως µε την τακτική περιοδική συντήρηση που µπορούµε να κάνουµε από µόνοι µας, µειώνουµε το χρόνο αυτό, άρα εξοικονοµούµε χρήµατα και διατηρούµε συνεχώς τα εργαλεία µας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Για να γίνει αυτό βέβαια, θα πρέπει να έχουµε και τα σωστά υλικά.
Μία τέτοια ολοκληρωµένη σειρά συντήρησης των εργαλείων µας, θα σας παρουσιάσουµε στη συνέχεια.
∆είτε λοιπόν στις φωτογραφίες που ακολουθούν, πως µπορούµε να συντηρήσουµε σωστά τα εργαλεία µας µε τη χρήση των κατάλληλων υλικών.
1-4. Μετά από κάθε ψάρεµα, ψεκάζουµε µε το καθαριστικό σπρέι το καλάµι σε όλο του το µήκος, τη βάση στήριξης του µηχανισµού, τους οδηγούς και την τάπα. Με ένα στεγνό πανάκι απλώνουµε το σπρέι για να φύγουν τυχόν βρωµιές και υπολείµµατα δολωµάτων. Αυτό θα το προστατεύσει και θα του χαρίσει γυαλάδα σαν να ήταν καινούριο.
5. Η µποµπίνα του µηχανισµού βγαίνει και στη συνέχεια αφαιρούµε τους δίσκους των φρένων, γιατί όταν βρέχεται σκουριάζουν οι ροδέλες
6. Ψεκάζουµε µε το ειδικό λιπαντικό πετονιάς-νήµατος,
7. Με τη βοήθεια ενός πινέλου βγάζουµε άµµο και σκόνη από επάνω του και καθαρίζουµε τα αλάτια µε ένα βρεγµένο πανί,
8. Λύνουµε το βιδάκι του pick-up και εφαρµόζουµε µια ποσότητα γράσου
9-11. Ρίχνουµε λάδι στον κεντρικό άξονα, λαδώνουµε, και αν υπάρχουν ειδικές οπές λαδώνουµε το µηχανισµό στη βάση του άξονα και στα µπράτσα του pick-up.
12. Λιπαίνουµε το ρουλεµάν που υποστηρίζει τη χειρολαβή του µηχανισµού µας,
13. Λαδώνουµε το µοχλό αντεπιστροφής,
16. Όπως είναι ανοικτός ο µηχανισµός, τον ψεκάζουµε µε το ειδικό καθαριστικό,
17. Τέλος, δένουµε το µηχανισµό µας και πριν του περάσουµε τη µποµπίνα, τον ψεκάζουµε µε το ειδικό σπρέι που δηµιουργεί ένα προστατευτικό στρώµα στην επιφάνειά του, εµποδίζοντας το αλάτι να αλλοιώσει τη βαφή και το χρώµα του, ή να διαβρώσει το µέταλλό του.
*Ευχαριστούµε την εταιρία ΣΙΜ Α.Ε. για τις πληροφορίες που µας παρείχε. Τηλ. Επικοινωνίας: 210 4903 566
και το περιοδικό Boat&Fishing για το πολύτιμο άρθρο του.
panpan- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 153
Βαθμολογία θέματος : 8855
Reputation : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 10/06/2010
Ηλικία : 51
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ
Παρόμοια θέματα
» Kαθαρισμός και λίπανση μηχανισμού shimano
» Η δράση, (Action) του καλαμιού ψαρέματος
» ΔΟΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
» Σπάσιμο μέρους της κορυφής του καλαμιού
» Πίνακας μετατροπής του action ενός καλαμιού απο Libs σε Gramm
» Η δράση, (Action) του καλαμιού ψαρέματος
» ΔΟΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
» Σπάσιμο μέρους της κορυφής του καλαμιού
» Πίνακας μετατροπής του action ενός καλαμιού απο Libs σε Gramm
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ Ιαν 24, 2018 7:59 am από panpan
» L.R.F. από την βάρκα...i love light game!!!!
Τρι Σεπ 12, 2017 6:14 am από panpan
» Λίγα λόγια για το Tai Rubber Part 2
Πεμ Ιουν 08, 2017 9:34 pm από panpan
» Tai Rubber
Δευ Απρ 10, 2017 10:47 pm από panpan
» Σεμινάριο για την τεχνική του Tai Rubber στην έκθεση Boat&Fishing
Τρι Μαρ 21, 2017 6:54 am από panpan
» Το ψάρεμα του Λούτσου το χειμώνα.
Σαβ Φεβ 11, 2017 1:01 am από panpan
» Ο Γερμανός ή Κουρκούνα
Παρ Φεβ 10, 2017 10:50 pm από panpan
» Λίγα λόγια για την τεχνική του Tai Rubber
Τετ Ιαν 04, 2017 10:56 pm από panpan
» Ένα ψάρεμα με τσαπαρί της Haybusa
Δευ Δεκ 05, 2016 11:52 pm από panpan
» Ψάρεμα Χταποδιού: Η δικιά µας µπρακαρόλα
Δευ Δεκ 05, 2016 11:48 pm από panpan
» Καθετή για όλους
Κυρ Οκτ 16, 2016 11:28 pm από panpan
» Συντήρηση & καθαρισµός µηχανισµού – καλαµιού
Παρ Οκτ 14, 2016 1:49 am από panpan
» Μηχανισμός Surf Daiwa Emcast Surf 5000A
Πεμ Σεπ 15, 2016 6:20 am από panpan
» Storm Gomoku Adajo max 100gr
Πεμ Σεπ 15, 2016 6:10 am από panpan
» Μεγάλος Διαγωνισμός alieusonline
Τετ Αυγ 31, 2016 8:50 am από panpan
» Κατασκευή Inchiku
Παρ Ιουλ 08, 2016 9:38 pm από panpan
» Πιάστηκε Λευκός στη Σύρο
Παρ Ιουν 10, 2016 10:59 pm από Admin
» SHORE JIGGING με τον Παναγιώτη Φιλόπουλο
Τρι Ιουν 07, 2016 11:03 pm από Admin