"ΑΤΛΑΣ" Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΜΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ SHOCK LEADER
Σελίδα 1 από 1
"ΑΤΛΑΣ" Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΜΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ SHOCK LEADER
Ενδιαφέρουσα δημοσίευση του Τάκη Κωτίδη
Πάρα πολύ μικρή επιφάνεια
- Δύναμη 95 – 100% (δεν κόβεται στον κόμπο)
- Συνδυασμός με ολες τις διαμέτρους πετονιών
Μετά απο πολύωρες αναζητήσεις στο Διαδύκτιο και σε διάφορα περιοδικά ξένα και ελληνικά και αφου κατανάλωσα πάρα πολλα μέτρα πετονιάς κατέληξα στο να φτιάξω εναν δικό μου κόμπο που να καλύπτει τις προδιαγραφές για μακρυνές βολές.
Αυτο που προσπάθησα να πετύχω ηταν ο συνδυασμός πολυ μικρού ογκου, για να περνάει απο τους οδηγούς χωρις να χτυπάει και να μην μαζεύει “μαλούπα” οταν ειναι στο νερό, με μέγιστη αντοχή στο οριο θραύσης της πετονιάς. Επίσης το τελείωμα της “μάνας” να μην ειναι αντίθετα προς την κατεύθυνση του πετάγματος και χτυπάει στους οδηγούς
Πριν να περιγράψω πως φτιάχνεται ο ΑΤΛΑΣ να αναφέρω μερικά βασικά πράγματα για την πετονιά “μάνα” και την πετονιά “shock leader”.
Τα καλάμια “πετάγματος” (surfcasting), ακόμα και τα πιο δυνατά, δεν ξεπερνούν σε καμμία περίπτωση την δύναμη ελξης των 3 κιλών. Στην πραγματικότητα τα καλάμια με την συνηθησμένη “δράση” (action) 120-150γραμ.δεν φτάνουν ουτε το 1,5 κιλό.
Προτιμάμε λοιπόν να ψαρεύουμε με πετονιά μικρής διαμέτρου σε ανοιχτές παραλίες (χρησιμοποιώ την SUFIX Ultra Supreme IGFA 0,25) και με λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου πετονιά σε σημεία με βράχια (0,30 – 0,35). Αυτο βέβαια για να εχουμε καλύτερα πετάγματα με μικρότερη αντίσταση στους οδηγούς, στον αέρα, στο νερό κ.λ.π. Επίσης αντιλαμβανόμαστε πολυ καλύτερα τα τσιμπήματα αφου αυτα μεταφέρονται στον οπτικό ειδοποιητή και στην μύτη του καλαμιού με μικρή αντίσταση στο νερό ενω ελαχιστοποιήται το φαινόμενο της “κοιλιάς” στον αέρα.
H πετονιά “shock leader” πρέπει να ειναι μαλακή για να προφορτίζει σωστά ωστε να μας βοηθάει στον “παλμό” της τεχνικής της βολής αλλα και να στρώνει σωστά στον μηχανισμό. Η επικάλυψη της να ειναι σκληρή για μικρότερη αντίσταση στους οδηγούς αλλα και για αντοχή σε τριβές με τα βράχια (χρησιμοποιω την SUFIX SURF 0,65 – 0,75 προδιαγραφών UKSF).
Φωτ 1 - Ξεκινάμε τον ΑΤΛΑΣ καίγοντας με αναπτήρα την ακρη του “shock leader” φτιάχνοντας ενα μικρο κεφάλι στην πετονιά για ασφάλεια (σε αγώνες μακρυνών βολών δεν χρεαάζεται).
Φωτ.2 - Φέρνουμε “χιαστί” τις δυο πετονιές και τις κρατάμε με τον δείκτη και τον αντιχειρα του δεξιού μας χεριού σχηματίζοντας “ανοιγμα”.
Φωτ. 3 & 4 - Περιστρέφουμε την “μάνα” πανω στον “shock leader” 5 φορές με κατεύθυνση αντίθετη απο το χέρι και 5 φορες με κατεύθυνση προς αυτο .
Φωτ 5 - Προσπερνάμε το “ανοιγμα” που διατηρήσαμε και περιστρέφουμε για 2 ακόμη φορές πανω στην “μάνα” .
Περνάμε την ακρη της “μάνας” μέσα απο το “ανοιγμα”.
Φωτ 6 - Τραβάμε την ακρη της “μάνας” με τα δόντια μας ενω με το αριστερό μας χέρι στρώνουμε τις σπείρες του κόμπου και με το δεξί μας τραβάμε την “μάνα” να ερθει στην ακρη του “shock leader”.
Φωτ 7 – Ο ΑΤΛΑΣ τελειωμένος. Παρατηρούμε τον μικρό του ογκο παρα το οτι χρησιμοποιήσαμε μεγάλης διαμέτρου πετονιες για της ανάγκες της φωτογράφησης.
Η δημοσίευση του Τάκη Κωτίδη έγινε στο www.zafiropoulos.gr
Πάρα πολύ μικρή επιφάνεια
- Δύναμη 95 – 100% (δεν κόβεται στον κόμπο)
- Συνδυασμός με ολες τις διαμέτρους πετονιών
Μετά απο πολύωρες αναζητήσεις στο Διαδύκτιο και σε διάφορα περιοδικά ξένα και ελληνικά και αφου κατανάλωσα πάρα πολλα μέτρα πετονιάς κατέληξα στο να φτιάξω εναν δικό μου κόμπο που να καλύπτει τις προδιαγραφές για μακρυνές βολές.
Αυτο που προσπάθησα να πετύχω ηταν ο συνδυασμός πολυ μικρού ογκου, για να περνάει απο τους οδηγούς χωρις να χτυπάει και να μην μαζεύει “μαλούπα” οταν ειναι στο νερό, με μέγιστη αντοχή στο οριο θραύσης της πετονιάς. Επίσης το τελείωμα της “μάνας” να μην ειναι αντίθετα προς την κατεύθυνση του πετάγματος και χτυπάει στους οδηγούς
Πριν να περιγράψω πως φτιάχνεται ο ΑΤΛΑΣ να αναφέρω μερικά βασικά πράγματα για την πετονιά “μάνα” και την πετονιά “shock leader”.
Τα καλάμια “πετάγματος” (surfcasting), ακόμα και τα πιο δυνατά, δεν ξεπερνούν σε καμμία περίπτωση την δύναμη ελξης των 3 κιλών. Στην πραγματικότητα τα καλάμια με την συνηθησμένη “δράση” (action) 120-150γραμ.δεν φτάνουν ουτε το 1,5 κιλό.
Προτιμάμε λοιπόν να ψαρεύουμε με πετονιά μικρής διαμέτρου σε ανοιχτές παραλίες (χρησιμοποιώ την SUFIX Ultra Supreme IGFA 0,25) και με λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου πετονιά σε σημεία με βράχια (0,30 – 0,35). Αυτο βέβαια για να εχουμε καλύτερα πετάγματα με μικρότερη αντίσταση στους οδηγούς, στον αέρα, στο νερό κ.λ.π. Επίσης αντιλαμβανόμαστε πολυ καλύτερα τα τσιμπήματα αφου αυτα μεταφέρονται στον οπτικό ειδοποιητή και στην μύτη του καλαμιού με μικρή αντίσταση στο νερό ενω ελαχιστοποιήται το φαινόμενο της “κοιλιάς” στον αέρα.
H πετονιά “shock leader” πρέπει να ειναι μαλακή για να προφορτίζει σωστά ωστε να μας βοηθάει στον “παλμό” της τεχνικής της βολής αλλα και να στρώνει σωστά στον μηχανισμό. Η επικάλυψη της να ειναι σκληρή για μικρότερη αντίσταση στους οδηγούς αλλα και για αντοχή σε τριβές με τα βράχια (χρησιμοποιω την SUFIX SURF 0,65 – 0,75 προδιαγραφών UKSF).
Φωτ 1 - Ξεκινάμε τον ΑΤΛΑΣ καίγοντας με αναπτήρα την ακρη του “shock leader” φτιάχνοντας ενα μικρο κεφάλι στην πετονιά για ασφάλεια (σε αγώνες μακρυνών βολών δεν χρεαάζεται).
Φωτ.2 - Φέρνουμε “χιαστί” τις δυο πετονιές και τις κρατάμε με τον δείκτη και τον αντιχειρα του δεξιού μας χεριού σχηματίζοντας “ανοιγμα”.
Φωτ. 3 & 4 - Περιστρέφουμε την “μάνα” πανω στον “shock leader” 5 φορές με κατεύθυνση αντίθετη απο το χέρι και 5 φορες με κατεύθυνση προς αυτο .
Φωτ 5 - Προσπερνάμε το “ανοιγμα” που διατηρήσαμε και περιστρέφουμε για 2 ακόμη φορές πανω στην “μάνα” .
Περνάμε την ακρη της “μάνας” μέσα απο το “ανοιγμα”.
Φωτ 6 - Τραβάμε την ακρη της “μάνας” με τα δόντια μας ενω με το αριστερό μας χέρι στρώνουμε τις σπείρες του κόμπου και με το δεξί μας τραβάμε την “μάνα” να ερθει στην ακρη του “shock leader”.
Φωτ 7 – Ο ΑΤΛΑΣ τελειωμένος. Παρατηρούμε τον μικρό του ογκο παρα το οτι χρησιμοποιήσαμε μεγάλης διαμέτρου πετονιες για της ανάγκες της φωτογράφησης.
Η δημοσίευση του Τάκη Κωτίδη έγινε στο www.zafiropoulos.gr
Παρόμοια θέματα
» Κόμπος Tony Pena για σύνδεση πετονιάς με νήμα (shore jigging shock leader)
» Κόμπος για Leader
» Κόμπος Rapala video
» Shock Leader Απαραίτητο για την Ασφάλεια μας
» Ένωση νήματος με πετονιά- Leader (Braid-to-Leader)
» Κόμπος για Leader
» Κόμπος Rapala video
» Shock Leader Απαραίτητο για την Ασφάλεια μας
» Ένωση νήματος με πετονιά- Leader (Braid-to-Leader)
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ Ιαν 24, 2018 7:59 am από panpan
» L.R.F. από την βάρκα...i love light game!!!!
Τρι Σεπ 12, 2017 6:14 am από panpan
» Λίγα λόγια για το Tai Rubber Part 2
Πεμ Ιουν 08, 2017 9:34 pm από panpan
» Tai Rubber
Δευ Απρ 10, 2017 10:47 pm από panpan
» Σεμινάριο για την τεχνική του Tai Rubber στην έκθεση Boat&Fishing
Τρι Μαρ 21, 2017 6:54 am από panpan
» Το ψάρεμα του Λούτσου το χειμώνα.
Σαβ Φεβ 11, 2017 1:01 am από panpan
» Ο Γερμανός ή Κουρκούνα
Παρ Φεβ 10, 2017 10:50 pm από panpan
» Λίγα λόγια για την τεχνική του Tai Rubber
Τετ Ιαν 04, 2017 10:56 pm από panpan
» Ένα ψάρεμα με τσαπαρί της Haybusa
Δευ Δεκ 05, 2016 11:52 pm από panpan
» Ψάρεμα Χταποδιού: Η δικιά µας µπρακαρόλα
Δευ Δεκ 05, 2016 11:48 pm από panpan
» Καθετή για όλους
Κυρ Οκτ 16, 2016 11:28 pm από panpan
» Συντήρηση & καθαρισµός µηχανισµού – καλαµιού
Παρ Οκτ 14, 2016 1:49 am από panpan
» Μηχανισμός Surf Daiwa Emcast Surf 5000A
Πεμ Σεπ 15, 2016 6:20 am από panpan
» Storm Gomoku Adajo max 100gr
Πεμ Σεπ 15, 2016 6:10 am από panpan
» Μεγάλος Διαγωνισμός alieusonline
Τετ Αυγ 31, 2016 8:50 am από panpan
» Κατασκευή Inchiku
Παρ Ιουλ 08, 2016 9:38 pm από panpan
» Πιάστηκε Λευκός στη Σύρο
Παρ Ιουν 10, 2016 10:59 pm από Admin
» SHORE JIGGING με τον Παναγιώτη Φιλόπουλο
Τρι Ιουν 07, 2016 11:03 pm από Admin